Как да привлечете повече посетители на щанда
Как да привлечете повече посетители на щанда
Начало » Как да привлечете повече посетители на щанда
Как да привлечете повече посетители на щанда
Успехът на Вашето участие по време на изложението, не се дължи на големината на щанда, а на качествените посетители, които ще успеете да привлечете и с които ще имате възможност да създадете контакт/ потенциална сделка.

Предлагаме Ви няколко идеи как превърнете бъдещите посетители в лийдове

  • Планиране на резултатити- поставете ясни и постижими цели, въз основа на които ще изградите Вашата стратегия за привличане на посетители

  • Дефинирайте поне 5 силни характеристики на Вашия бизнес. Използвайте ги при подготовката на рекламни печатни материали

  • Посочете кои са преимуществата и предимствата на Вашия продукт/услуга пред тези на конкуренцията- постарайте се да ги визуализирате като част от дизайна на Вашия щанд

  • Екип - определете кои служители ще участват по време на изложението. Заедно с тях обсъдете стратегията и разпределете ролите по интереси/ възможмости. При необходимост планирайте ротация, особено подходяща за по-продължителни дни или интензивно натоварване от посетители

  • Домакин на щанда - изберете служител, който с лекота създава контакти и има успешен подход да заговаря непознати. Неговата роля е в рамките на няколко минути да оцени потребностите на посетителя и да го насочи към най-подходящия колега за по-детайлен разговор или демонстрация

Вижте още: Как да се подготвите за изложение

  • Информационна страница - подгответе лендинг страница с основен акцент предстоящото туристическо изложение. Нека Вашите потенциални посетители проследяват етапите на Вашата подготовка, да се запознаят с Вашите продукти услуги, с Вашия екип

  • Социални мрежи - публикациите от целевата страница са подходящи за споделяне в социалните мрежи. Постарайте се да помислите и над организирането на пнлайн игра/ томбола с подходящи награди

  • Информационен бюлетин- включете в плана на Вашата кореспонденция присъствие, без да е нужно да е доминантно, на кратки известия относно изложението и линкове с допълнителна информация. Когато наближи събитието, можете да заделите целия информационен бюлетин за Вашето участие

  • Форма за предварителна заявка - изключително полезна може да се окаже създаването на една форма за насрочване на рандеву. От една страна ще успеете да създадете кръг от качествени лийдове, а от друга - да планирате времето така, че да им отделите подобаващо внимание или да се подготвите с допълнителни материали

  • Предварителни уговорени срещи - организирайте служителите, които ще участват на изложението и ги насърчете да проведат разговор с настоящи клиенти и селектиран списък от потенциални такива. От една страна телефонният разговор ше премине в линчен контак по време на туристическата борса, както и може да се приеме като първа стъпка към потенциална продажба

Вижте още: Как да се възползвате от последния ден на изложението

  • Просторен щанд- планирайте внимателно пространството, с което разполагате, като задължително заделете и обособете подходящо място за провеждането на кратка среща, разговор или демонстрация

  • Добра локация - ако по-рано заявите Вашето участие, ще имате възможност да избирате локация. В случай, че вече сте вземали участие- може би правилният ход ще е да запазите същата изложбена площ, тъй като голяма част от редовните посетители ще Ви потърсят точно там. Но дори и да Ви се наложи да промените позиция, не се притеснявате, а използвайте всички възможни средства да информирате посетителите за новата локация

  • Кратка презентация на даден продукт/ услуга- aко Вашият продукт/ услуга носи положителна стойност за посетителите, добър ход от Ваша страна ще е да организирате кратка презентация, която да завърши с покана за повече детайли и демонстрация на територията на Вашия щанд