Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Начало » Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама


Свържете се с нашия екип по email: google@travel-b2b.com, за да получите повече информация за услугата Управление на реклама в Google Ads






Можете да използвате успешно Google Ads PPC реклама, когато:

  • сте току що стартирал бизнес и набирате популярност на пазара
  • желаете да увеличите трафика (обема) на посетители към сайта
  • таргетирате нови потенциални клиенти
  • искате да развиете дейност на нови пазари
  • желаете фирменият бранд да стане по-разпознаваем
  • целите увеличаване на дела на продажбите онлайн
  • имате конкурентен продукт
  • предлагате специални оферти (отстъпки, ранни записвания)
  • желаете да оптимизирате продажбите (last minute програми)
  • временно решение да постигнете по-добра позиция при класиране на резултати по избрани ключови думи

Вижте тук:
Оферта за управление на реклама в Google Ads
Оферта за оптимизация за търсещи машини (SEO)



Преди да стартирате Google Ads PPC рекламна кампания, запознайте се и при необходимост коригирайте следните условия:

  • нямате все още изработен фирмен сайт
  • рекламната кампания може да бъде частично ограничена за показване върху мобилни устройства от самата платформа, защото в сайта се използват Flash решения
  • рекламираните продукти/ услуги са с малък процент печалба
  • нямате достатъчен или все още добре обучен екип, който успешно да конвертира запитванита в продажби
  • фирменият сайт не предлага очакваните от потребителя функционалности
  • не сте изградили практика да проследявате резултатите от рекламни кампании
  • ако Вашият продукт/ услуга е уникален или нетрадиционен за пазара, Google Ads PPC рекламата може и да не донесе очаквани резултати. В такъв случай ще се наложи да потърсите алтернативни подходи за реклама
  • ако все още нямате готовност да заделите адекватен рекламен бюджет
  • ако нямате познания как да управлявате рекламната кампания и да оптимизирате рекламния бюджет, обърнете се към фирма, която може да Ви предложи тази услуга.




Още по темата:
Предимства на Callout разширения към Ads реклама
Предимства на новия формат на текст каре за реклама в Google Ads