
Как да привлечете повече посетители на щанда
Успехът на Вашето участие по време на изложението, не се дължи на големината на щанда, а на качествените посетители, които ще успеете да привлечете и с които ще имате възможност да създадете контакт/ потенциална сделка.
Предлагаме Ви няколко идеи как превърнете бъдещите посетители в лийдове
Вижте още: Как да се подготвите за изложение
Вижте още: Как да се възползвате от последния ден на изложението
Предлагаме Ви няколко идеи как превърнете бъдещите посетители в лийдове
- Планиране на резултатити- поставете ясни и постижими цели, въз основа на които ще изградите Вашата стратегия за привличане на посетители
- Дефинирайте поне 5 силни характеристики на Вашия бизнес. Използвайте ги при подготовката на рекламни печатни материали
- Посочете кои са преимуществата и предимствата на Вашия продукт/услуга пред тези на конкуренцията- постарайте се да ги визуализирате като част от дизайна на Вашия щанд
- Екип - определете кои служители ще участват по време на изложението. Заедно с тях обсъдете стратегията и разпределете ролите по интереси/ възможмости. При необходимост планирайте ротация, особено подходяща за по-продължителни дни или интензивно натоварване от посетители
- Домакин на щанда - изберете служител, който с лекота създава контакти и има успешен подход да заговаря непознати. Неговата роля е в рамките на няколко минути да оцени потребностите на посетителя и да го насочи към най-подходящия колега за по-детайлен разговор или демонстрация
Вижте още: Как да се подготвите за изложение
- Информационна страница - подгответе лендинг страница с основен акцент предстоящото туристическо изложение. Нека Вашите потенциални посетители проследяват етапите на Вашата подготовка, да се запознаят с Вашите продукти услуги, с Вашия екип
- Социални мрежи - публикациите от целевата страница са подходящи за споделяне в социалните мрежи. Постарайте се да помислите и над организирането на пнлайн игра/ томбола с подходящи награди
- Информационен бюлетин- включете в плана на Вашата кореспонденция присъствие, без да е нужно да е доминантно, на кратки известия относно изложението и линкове с допълнителна информация. Когато наближи събитието, можете да заделите целия информационен бюлетин за Вашето участие
- Форма за предварителна заявка - изключително полезна може да се окаже създаването на една форма за насрочване на рандеву. От една страна ще успеете да създадете кръг от качествени лийдове, а от друга - да планирате времето така, че да им отделите подобаващо внимание или да се подготвите с допълнителни материали
- Предварителни уговорени срещи - организирайте служителите, които ще участват на изложението и ги насърчете да проведат разговор с настоящи клиенти и селектиран списък от потенциални такива. От една страна телефонният разговор ше премине в линчен контак по време на туристическата борса, както и може да се приеме като първа стъпка към потенциална продажба
Вижте още: Как да се възползвате от последния ден на изложението
- Просторен щанд- планирайте внимателно пространството, с което разполагате, като задължително заделете и обособете подходящо място за провеждането на кратка среща, разговор или демонстрация
- Добра локация - ако по-рано заявите Вашето участие, ще имате възможност да избирате локация. В случай, че вече сте вземали участие- може би правилният ход ще е да запазите същата изложбена площ, тъй като голяма част от редовните посетители ще Ви потърсят точно там. Но дори и да Ви се наложи да промените позиция, не се притеснявате, а използвайте всички възможни средства да информирате посетителите за новата локация
- Кратка презентация на даден продукт/ услуга- aко Вашият продукт/ услуга носи положителна стойност за посетителите, добър ход от Ваша страна ще е да организирате кратка презентация, която да завърши с покана за повече детайли и демонстрация на територията на Вашия щанд