Рецепта за успешен хотелски сайт

Мобилна версия на сайта

Уверете се, че вашият сайт безпроблемно се зарежда в съответствие с използваното устройство. Погрижете се потребителското преживяване да бъде еднакво за всички посетители, независимо от размера на екрана на съответното устройство. Ако потребителят изпитва затруднения и достъпът до информация не е поднесен по очаквания от него начин, рискувате той да напусне сайта.

Вашата основна цел са директните резервации. За това е важно да създадете възможности за бързо взаимодействие между вас и потенциалния клиент с цел конвертиране на онлайн посещението в сайта. За целта заложете на фиксирани бутони за запитване и/или обаждане

вижте още: 10 признака кога е време за нов хотелски сайт

Специални оферти

Подберете внимателно админ панел, който позволява динамично боравене в параметрите и съдържанието в сайта. Потърсете възможности за пълна или частична интеграция между използвания от Хотела PMS софтуер и CMS на сайта. Автоматизацията на повтарящи се процеси не само ще облекчи работното ежедневие, но и ще ви помогне да овладеете заетостта на хотела и по-умело да направлявате ключови ресурси.

вижте още: Калкулатори за туристически услуги

Конверсии

В практиката до момента често сме срещали отказ от промяна да се аргументира с думите: "Aма виж колко ми е красив сайтът" Но в пъти по важна се оказва оценката, дали сайтът конвертира успешно посещенията в продажби. Можете да постигнете по-добро онлайн взаимодейсвтие с потенциалния клиент чрез:

  • интеграция на онлайн резервационен модул (booking engine)
  • вграждане на vPOS терминал / имплементиране на алтернативни методи на плащане
  • акценти на начална страница освен оферти, какво ви отличава от преките конкуренти
  • подходящи call-to-action бутони
  • езикови версии
  • други формати на взаимодействие - чат, тел номер, email

вижте още: 12 причини защо не генерирате директни резервации от сайта на хотела

Доверие

Уебсайтът се явява посредник при реализиране на транзакция между хотела и клиент, осъществена в онлайн среда. Следователно качеството на уебсайта пряко влияе на възприетото доверие на клиента. Степента на доверие се отразява правопорпорционално на намерението за покупка от страна на клиента. Прегледайте и вземете мерки по следния списък:

  • SSL сертификат
  • политика за лични данни
  • правила за онлайн резервация и условия за отказ от резервация
  • рейтинги, отзиви, сертификати
  • детайлна карта/ местоположение

вижте още: Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела

Обслужване на онлайн потребител

Все повече фирми осъзнават факта, че не е толкова важно дали сайтът е с впечатляваща визия, колкото в пъти по- критично е той да бъде създанен в полза на нуждите на онлайн потребителя/ клиента. Взаимодействието с клиента трябва да следва ненатрапчиво продължение след реализиране на сделка, като се инициират програми за лоялен клиент.

  • проверка на резервация
  • алтернатини начини за плащане (банков път/ в брой/ vPOS терминал)
  • програма лоялен клиент
  • програма за привличане на нови гости

Вместо заключение

Заложете на професионален уеб сайт, идивидуално изготвен според вашаите нужди и дейности. Разгледайте портфолио от реализирани проекти за изработка на сайт в областта на Туризма и сайт за Хотел. Можем да ви предложим динамизация на съществуващ сайт, като запазим настоящата визия и я надградим с необходимите за индустрията функционалности. Заедно с Вас ще обсъдим индивидуална оферта с акцент подобряване на потребителското преживяване чрез имплементиране на технологични подобрения и отличаващо се онлайн присъствие.



За повече информация относно нашите продукти и услуги - може да ни изпратите запитване или да се свържете с нас.