Рецепта за успешен хотелски сайт
Рецепта за успешен хотелски сайт
|
![]() |
Начало »
Рецепта за успешен хотелски сайт
![]()
Мобилна версия на сайта
Уверете се, че вашият сайт безпроблемно се зарежда в съответствие с използваното устройство. Погрижете се потребителското преживяване да бъде еднакво за всички посетители, независимо от размера на екрана на съответното устройство. Ако потребителят изпитва затруднения и достъпът до информация не е поднесен по очаквания от него начин, рискувате той да напусне сайта. Вашата основна цел са директните резервации. За това е важно да създадете възможности за бързо взаимодействие между вас и потенциалния клиент с цел конвертиране на онлайн посещението в сайта. За целта заложете на фиксирани бутони за запитване и/или обаждане вижте още: 10 признака кога е време за нов хотелски сайт Специални оферти Подберете внимателно админ панел, който позволява динамично боравене в параметрите и съдържанието в сайта. Потърсете възможности за пълна или частична интеграция между използвания от Хотела PMS софтуер и CMS на сайта. Автоматизацията на повтарящи се процеси не само ще облекчи работното ежедневие, но и ще ви помогне да овладеете заетостта на хотела и по-умело да направлявате ключови ресурси. вижте още: Калкулатори за туристически услуги Конверсии В практиката до момента често сме срещали отказ от промяна да се аргументира с думите: "Aма виж колко ми е красив сайтът" Но в пъти по важна се оказва оценката, дали сайтът конвертира успешно посещенията в продажби. Можете да постигнете по-добро онлайн взаимодейсвтие с потенциалния клиент чрез:
вижте още: 12 причини защо не генерирате директни резервации от сайта на хотела Доверие Уебсайтът се явява посредник при реализиране на транзакция между хотела и клиент, осъществена в онлайн среда. Следователно качеството на уебсайта пряко влияе на възприетото доверие на клиента. Степента на доверие се отразява правопорпорционално на намерението за покупка от страна на клиента. Прегледайте и вземете мерки по следния списък:
вижте още: Как да изградите и спечелите доверието на потенциални гости на хотела Обслужване на онлайн потребител Все повече фирми осъзнават факта, че не е толкова важно дали сайтът е с впечатляваща визия, колкото в пъти по- критично е той да бъде създанен в полза на нуждите на онлайн потребителя/ клиента. Взаимодействието с клиента трябва да следва ненатрапчиво продължение след реализиране на сделка, като се инициират програми за лоялен клиент.
Вместо заключение Заложете на професионален уеб сайт, идивидуално изготвен според вашаите нужди и дейности. Разгледайте портфолио от реализирани проекти за изработка на сайт в областта на Туризма и сайт за Хотел. Можем да ви предложим динамизация на съществуващ сайт, като запазим настоящата визия и я надградим с необходимите за индустрията функционалности. Заедно с Вас ще обсъдим индивидуална оферта с акцент подобряване на потребителското преживяване чрез имплементиране на технологични подобрения и отличаващо се онлайн присъствие. Източник: Travel B2B Блог: Рецепта за успешен хотелски сайт Полезни връзки:
сайт за хотел | сайт за хотел цена | изработка на сайт за хотел | решения за хотел | директни резервации | |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |