40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
|
![]() |
Начало »
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
![]()
Изработка на туристически сайт-Пакет Базов | Изработка на туристически сайт-Стандартен пакет | Изработка на туристически сайт-Разширен пакет | Форма за онлайн запитване |
1. Собствен домейн Ако все още не сте закупили собствен домейн, това е първата стъпка, която трябва да направите, преди да започнете изработката на сайт. Най-често домейнът съвпада с наименованието на Вашата фирма и ще Ви даде онлайн идентичност. Вижте още: Какво е домейн Избор на домейн Регистрация на домейн 2. Първо впечатление Атрактивен и грабващ вниманието дизайн на сайта ще направи добро първо впечатление у един потребител. Вижте още: От какво се определя графичният дизайн на сайта Елементи на дизайна Графичен дизайн - услуги FAQ: Редизайн на уебсайт 3. Професионализъм Добре структуриран и поддържан с актуално съдържание сайт отразява Вашето старание в изпълнението Вашата дейност 4. Онлайн присъствие Все по-голям става делът на потребителите, които търсят в мрежата необходимата им информация. Ако нямате сайт, рискувате да изгубите голяма част от потенциални клиенти, които ще се пренасочат към сайтовете на Ваши преки конкуренти 5. Динамично съдържание С помоща на подходящ административен панел можете да актуализирате по всяко време информацията във Вашия сайт. Потъртсете административен панел, който е разработен за сферата, в която развивате дейност, за да можете максимално да се възползвате от предоставените опции. Вижте още: Travel Admin Какво е динамичен сайт 6. Структуриране и подредба Когато един сайт е изработен по индивидуално зададени от Вас параметри, структурата на поднесената информация отговаря на последователността от процесите, които Вашият екип извършва при обслужването на един клиент. От една страна потребителят бързо и лесно открива това, от което има нужда, а от друга страна неусето той изпълнява последоватеност от действия, които го приближават към запитване или реализиране на продажба. 7. Оптимизация на съдържание След като сайтът е активиран на собствен домейн, имате възможност през административния панел да актуализирате базата данни и да подрежтате информацията в подходяща йерархия по бутони/ секции, можете да начоите усилия към оптимизация с цел по-добра позиция сред органичните резултати в търсачките. Вижте още: SEO 4 в 1 - пакет за оптимизация на уеб сайта 8. Нови клиенти Ако до сега сте нямали сайт или сте имали статичен формат, то инвестирането в професионален сайт ще Ви даде възможност да увеличите дела на онлайн продажбите. Вижте още: Познавате ли Вашия клиент 9. Онлайн репутация Използвайте уеб сайта като инструмент, с който да преборите негативните мнения и отзиви в интернет пространството. Тук можете да изложите Вапшите аргументи в защита, да подкрепите с доказателства. Вашата позиция ще бъде достъпна за всеки, който пожелае да проучи или да научи повече по темата. 10. Комуникация с клиента Наличието на сайт често се разглежда и като форма на общуване с клиента. Клкото по-подробно и по-разбираемо поднесете информацията за Вашите продукти/ услуги, толкова по-кратък ще е пътя към реализирането на успешна продажба. Освен като платформа за онлайн магазин, в който излагате Вашата "стока", към сайта можете да активирате и секция "Блог". В нея периодично да публикувате статии, с които да провокирате интереса към настоящи продукти или да запознаете потребителите с нови предстоящи такива. Вижте още: 15 причини защо ви е нужен блог за Вашия бизнес 11. Отзиви, мнения Обратна връзка с клиента може да се постигне с подходящ модул за усправление на отзиви и мнения. Освен, че ще подобрите качеството на бслужването, възможно е от клиентите да получите идеи за нови продукти/ услуги или да идентифицирате обособяваща се ниша на текущия пазар. 12. Организиране на томболи, игри, конкурси Ако сте иновативни и предприемчиви в реализирането на маркетингови идеи, можете да използвате сайта като платформа и периодично да организирате атрактивни инициативи за Вашите настоящи или бъдещи клиенти. 13. Програма за лоялни клиенти Чрез модул Client Login можете да съберете необходимата база данни и на определен етап да възнаградите Вашите лоялни клиенти. Този жест на внимание няма да остане незабелязан - от една страна ще напомни на клиентите за Вас, от друга пък ще подсили доверието и ще изгради персонално отношение между вас. Вижте още: Client Login Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти 14. Печатна реклама, визитка Добавете домейна на Вашия сайт и фирмен email при отпечатване на бизнес визитки. Не пропускайте да се възползвате и от предимствата на употребата на подходящ QR код, който да позиционирате върху рекламни брошури, фаери и каталози. Вижте още: QR код 15. Подробна презентация, портфолио Сайтът позволява да запознаете Вашите потенциални клиенти с реални примери на реализирани проекти, като ги подредите в портфолио. 16. Бизнес цели Планирайте Вашия сайт така, че да отговаря на поставените от Вас цели. Периодично инвестирайте в промени, за да може визията и фукционалностите се развиват успоредно с Вашата фирма. 17. Неограничен достъп Публикуваната информация на Вашия сайт е достъпна 24/7, както и няма ограничения в локацията. По този начин потребителят може да потърси сам информация в удобно за него време, да се свърже с Вас по email или чрез онлайн форма в извън работно време. 18 Продажби онлайн Съвременният потребител има нагласата да потърси сам нужната му информация, да сравни подобни продукти и да избере най-подходящия. Добавете функционалности към Вашия сайт, за да можете да позволите на потребителя Вижте още: Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт Калкулатори за туристически услуги 19. Интеграция с офис решение За да подобрите ефективността на Вашия сайт, можете да интегрирате B2C часта с бек офис решение. Освен, че ще подобрите процеса на обслужване на клиентите, ще вдинете прозводителността на Вашия екип. Вижте още: Travel Office Reservation Check- Проверка на резервация Изработка на туристическа резервационна система 20. Разширяване на пазари с езикови версии Създаването на отделни езикови верси ще позволи на всяка една от тях да публикувате отделни продукти/ услуги, които да са релевантни за конкретния пазар. Продължение по темата 40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II Полезни връзки:
редизайн на сайт | изработка на сайт | онлайн присъствие | преработка на сайт цена | seo оптимизация | оптимизация на сайт | онлайн репутация | програма лоялни клиенти | печатна реклама | продажби онлайн | qr код | |
![]() |
||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |