40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
Начало » 40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I
Изработка на туристически сайт-Пакет Базов | Изработка на туристически сайт-Стандартен пакет | Изработка на туристически сайт-Разширен пакет | Форма за онлайн запитване |

1. Собствен домейн

Ако все още не сте закупили собствен домейн, това е първата стъпка, която трябва да направите, преди да започнете изработката на сайт. Най-често домейнът съвпада с наименованието на Вашата фирма и ще Ви даде онлайн идентичност.

Вижте още:
Какво е домейн
Избор на домейн
Регистрация на домейн

2. Първо впечатление

Атрактивен и грабващ вниманието дизайн на сайта ще направи добро първо впечатление у един потребител.

Вижте още:
От какво се определя графичният дизайн на сайта
Елементи на дизайна
Графичен дизайн - услуги
FAQ: Редизайн на уебсайт

3. Професионализъм

Добре структуриран и поддържан с актуално съдържание сайт отразява Вашето старание в изпълнението Вашата дейност

4. Онлайн присъствие

Все по-голям става делът на потребителите, които търсят в мрежата необходимата им информация. Ако нямате сайт, рискувате да изгубите голяма част от потенциални клиенти, които ще се пренасочат към сайтовете на Ваши преки конкуренти

5. Динамично съдържание

С помоща на подходящ административен панел можете да актуализирате по всяко време информацията във Вашия сайт. Потъртсете административен панел, който е разработен за сферата, в която развивате дейност, за да можете максимално да се възползвате от предоставените опции.

Вижте още:
Travel Admin
Какво е динамичен сайт

6. Структуриране и подредба

Когато един сайт е изработен по индивидуално зададени от Вас параметри, структурата на поднесената информация отговаря на последователността от процесите, които Вашият екип извършва при обслужването на един клиент. От една страна потребителят бързо и лесно открива това, от което има нужда, а от друга страна неусето той изпълнява последоватеност от действия, които го приближават към запитване или реализиране на продажба.

7. Оптимизация на съдържание

След като сайтът е активиран на собствен домейн, имате възможност през административния панел да актуализирате базата данни и да подрежтате информацията в подходяща йерархия по бутони/ секции, можете да начоите усилия към оптимизация с цел по-добра позиция сред органичните резултати в търсачките.

Вижте още:
SEO 4 в 1 - пакет за оптимизация на уеб сайта

8. Нови клиенти

Ако до сега сте нямали сайт или сте имали статичен формат, то инвестирането в професионален сайт ще Ви даде възможност да увеличите дела на онлайн продажбите.

Вижте още:
Познавате ли Вашия клиент

9. Онлайн репутация

Използвайте уеб сайта като инструмент, с който да преборите негативните мнения и отзиви в интернет пространството. Тук можете да изложите Вапшите аргументи в защита, да подкрепите с доказателства. Вашата позиция ще бъде достъпна за всеки, който пожелае да проучи или да научи повече по темата.

10. Комуникация с клиента

Наличието на сайт често се разглежда и като форма на общуване с клиента. Клкото по-подробно и по-разбираемо поднесете информацията за Вашите продукти/ услуги, толкова по-кратък ще е пътя към реализирането на успешна продажба.

Освен като платформа за онлайн магазин, в който излагате Вашата "стока", към сайта можете да активирате и секция "Блог". В нея периодично да публикувате статии, с които да провокирате интереса към настоящи продукти или да запознаете потребителите с нови предстоящи такива.

Вижте още:
15 причини защо ви е нужен блог за Вашия бизнес

11. Отзиви, мнения

Обратна връзка с клиента може да се постигне с подходящ модул за усправление на отзиви и мнения. Освен, че ще подобрите качеството на бслужването, възможно е от клиентите да получите идеи за нови продукти/ услуги или да идентифицирате обособяваща се ниша на текущия пазар.

12. Организиране на томболи, игри, конкурси

Ако сте иновативни и предприемчиви в реализирането на маркетингови идеи, можете да използвате сайта като платформа и периодично да организирате атрактивни инициативи за Вашите настоящи или бъдещи клиенти.

13. Програма за лоялни клиенти

Чрез модул Client Login можете да съберете необходимата база данни и на определен етап да възнаградите Вашите лоялни клиенти. Този жест на внимание няма да остане незабелязан - от една страна ще напомни на клиентите за Вас, от друга пък ще подсили доверието и ще изгради персонално отношение между вас.

Вижте още:
Client Login
Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти

14. Печатна реклама, визитка

Добавете домейна на Вашия сайт и фирмен email при отпечатване на бизнес визитки. Не пропускайте да се възползвате и от предимствата на употребата на подходящ QR код, който да позиционирате върху рекламни брошури, фаери и каталози.

Вижте още:
QR код

15. Подробна презентация, портфолио

Сайтът позволява да запознаете Вашите потенциални клиенти с реални примери на реализирани проекти, като ги подредите в портфолио.

16. Бизнес цели

Планирайте Вашия сайт така, че да отговаря на поставените от Вас цели. Периодично инвестирайте в промени, за да може визията и фукционалностите се развиват успоредно с Вашата фирма.

17. Неограничен достъп

Публикуваната информация на Вашия сайт е достъпна 24/7, както и няма ограничения в локацията. По този начин потребителят може да потърси сам информация в удобно за него време, да се свърже с Вас по email или чрез онлайн форма в извън работно време.

18 Продажби онлайн

Съвременният потребител има нагласата да потърси сам нужната му информация, да сравни подобни продукти и да избере най-подходящия. Добавете функционалности към Вашия сайт, за да можете да позволите на потребителя

Вижте още:
Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт
Калкулатори за туристически услуги

19. Интеграция с офис решение

За да подобрите ефективността на Вашия сайт, можете да интегрирате B2C часта с бек офис решение. Освен, че ще подобрите процеса на обслужване на клиентите, ще вдинете прозводителността на Вашия екип.

Вижте още:
Travel Office
Reservation Check- Проверка на резервация
Изработка на туристическа резервационна система

20. Разширяване на пазари с езикови версии

Създаването на отделни езикови верси ще позволи на всяка една от тях да публикувате отделни продукти/ услуги, които да са релевантни за конкретния пазар.

Продължение по темата 40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II