Елементи на лендинг страница
Елементи на лендинг страница
|
Начало »
Елементи на лендинг страница
Основните цели на лендинг страницата е да създаде интерес в потенциалния купувач, да подчертае ползите за него при евентуално придобиване на продукта/ услугата и финансовата изгода, в случай, че се комбинира със специална оферта. Целевата страница се прилага успешно в комбинация с реклмани кампании или email маркетинг . Или казано с няколко думи - основната идея при нейното създаване е да превърне потенциалния клиент в купувач. 1. Дизайн Правилото е съвсем елементарно - дизайнът трябва да е максимално изчистен, за да може да изпъкнат останалите елементи на лендинг страницата. Цветове трябва да са подбрани така, че да подчертаят важните акценти (напр вид на оферта - Last Minute , да се подчертае дата или срок на валидносна предложението, бутон за дествие - резервация, запитване и т.н) Не претрупвайте или струпвайте всичко в рамките на един екран. Подредбата на елементите на целевата страница следват Вашата концепция на презентация на продукта/услугата според очакванията на трагетираната група. Вижте още Графичен дизайн: Значение на цветовете 2. Лого Присъствието на лого е задължително. От една страна потенциалните клиенти ще могат да разпознаят Вашата търговска марка, от друга - логото придава достоверност на предложението. Вижте още: Често срещани грешки при лендинг страниците 3. Снимки На пръв поглед елементарна задача, но проучванията показват, че изборът на снимка е ключов момент. Правилната снимка може да прикани потребителя да проучи с интерес останалата част от съдържанието или ако не разпознае търсения продукт или услуга, да напусне целевата страница. Можете като за начало да заложите на сигурно решение, като постваите снимка на продукта или тематична такава, която пресъздава услугата. 4. Описание на продукта/ услугата Съдържанието на текста трябва да е максимално стегнато и прецизно. Примерна насока за съдържание могат да ви дадат следните въпроси:
5. Провокирайте чувство за неотложност Този ефект можете да постигнете, като ясно подчертаете условията, при които клиентът ще се възползва изгодно от Вашето предложение. За целта използвайте
6.Call to action опции Най-често използвани са онлайн форми за контакт и бутон за действие, като е желателно да вземете под внимание следните особености:
7. Бутони на социални мрежи Най-често целевата страница се използва при платени интернет кампании. За това добавянето на бутони на социални мрежи ще увеличи аудиторията, до която ще достигне Вашата презентация. Споделянето е доброволен акт от страна на посетителя и Вашите продукти/ услуги стават достъпни за по-широк кръг от понециални клиенти. 8. Мобилна версия Все по-голям дял от потребителите онлайн използват техните мобилни телефони, за да потърсят решение в мрежата, докато са в движение. За да бъде удобно за прочитане на екрана на телефона, целевата страница трябва да има изработена подходяща за целта мобилна версия. Вижте още Мобилна версия - предимства за онлайн потребителя |
||||
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |