Как да се възползвате от последния ден на изложението
Как да се възползвате от последния ден на изложението
Начало » Как да се възползвате от последния ден на изложението
Как да се възползвате от последния ден на изложението
Обикновено изложенията са с продължителност 3 или 4 дни, като често предпочитана комбинация е тази, която позволява включването на един или два дни от уикенда. Организаторите предвиждат и предварително задават по-кратко работно време, с оглед на факта, че последият ден не е натоварен с посетители или допълнителни събития (презентации/семинари)

Предизвикателството, пред което Вие ще се изправите като изложители, е как да извлечете максимална полза от последния ден на Вашето участие.

Представяме Ви примерен списък с идеи, от които можете да избирате и евентуално да имплементирате:

Назначете срещи за последния ден
Тези срещи могат да са предварително уговорени като подготвителна инициатива за генериране на трафик преди самото участие. Използвайте спокойната атмосфера на последния ден за по-обширни и детайлни разговори или демонстрации. А това, че има посетители на щанда и сте в работен процес може само да допринесе положително за Вашия имидж

Вижте още: Как да привлечете повече посетители на щанда

Назначете срещи с други изложители
Участниците на изложението представляват много важна таргет група за Вас, защото също са в бранша, в който работите или обслужвате. За тях последният ден също е лежерен, но присъствен. Възползвайте се и проведете неформална работна среща, която може да бъде финализирана на по-късен етап в традицианна работна среда.

Поддържайте екип динамичен и мотивиран
Вие сте пример за Вашите служители, за това продължавайте да сте активни и ангажирани, за да имате последователи в същия дух.

Специални предложения и томбола
Промотирайте допълнителни стимули за тези посетители, които изберат последния ден да Ви посетят

Вижте още: Как да се подготвите за изложение

Равносметка от участието
Запъленете оставащите часове до финала с обсъждане и анализ на впечатленията на Вашия екип, ключови лийдове, стратегия за обработване на потенциални клиенти, разпределяне на лийдове и др.

Изпращане на email
Подгответе персонално съобщение до всеки, с който сте имали контакт. Посочете на кратко какви теми сте обсъждали и евентуално добавете примери за подходящи допълнителни продукти/ услуги. Ако е необходимо за финализиране на сделката да проведете среща, поканете ги в удобно за тях време.

Посетете щандовете на други участници на изложението
Приоритетно посетете и се срещнете с тези, които са от други населени места или участници от чужбина.

Освобождаване на щанд
За предпочитане, оставете тези дейности за следващия ден, който е предвиден от самите организатори за тази цел. Ако все пак желаете да напуснете по-рано, оставете минимален брой рекламни материали, които посетителят да вземе при интерес.