Как да се подготвите за изложение
След като вече сте потвърдили Вашето участие и сте резервирали позиция за щанд на туристическото изложение, можете да преминете към подготовка на детайлите. Използвайте следния примерен списък, за да подредите задачите по приоритет:
Check List
Дизайн на щанд
Процесът на планиране и реализиране на щанд по дизайн изисква прецизно планиране и време за реализиране. Препоръчително е да работите със специализирана за целта фирма. Техният екип ще преработи Вашите идеи/ цели, ще се събрази с параметрите на резервираната изложбена площ и ще Ви генерира варианти на подходящи за целта решения. След поредица от ревизии и промени, заедно ще достигнете до финалния формат.
Обърнете внимание на следните елементи, които трябва да съобразите:
Вижте още: Как да привлечете повече посетители на щанда
Дизайн на рекламни материали
Подгответе печатни материали с акцент на продуктите/ услугите, с които вземате участие. Както и предвидете материали, които презентират дейността на фирмата като цяло, за да позволите на нови потенциални клиенти, които ще попаднат на Вашия щанд, да получат по-добра представа за Вашия бизнес.
Landing страница
Отделете темите, които са свързани с участието Ви на туристическото изложение в отделна целава страница/ микросайт. От една страна ще концентрирате вниманието на заинтересованите върху конкретно съдържание, а от друга страна няма да обърквате и разсейвате посетителите на основния сайт.
Актуализирайте периодично публикациите и информирайте бъдещите посетители относно прогреса на Вашите приготовления.
вижте още Елементи на лендинг страница
Презентация
Ако желаете да получите необходимото внимание от колеги или клиенти, подгответе презентация и ангажирайте зала. Раздайте подходящи за целта допълнителни материали и отделете време в края на сесията за въпроси/ отговори или разговор с членове на Вашия екип.
Екип
Запознайте Вашите колеги навреме с темите, с които ще участвате на изложението. Ако част от плана включва нов продукти/ услуги, постарайте се в детайл да отговорите на възникнали въпорси и неясноти. Подгответе реални примери и портфолио, за да бъдете допълнително по-убедителни.
Подберете в екипа тези, които са тясно специализирани в дадена тема, но и същевременно имат основни познания и известен опит във фирмата. Често това са и лицата, с които потенциалните и настоящите клиенти общуват, така че те ще знаят как да обработят подходящо един лийд или пък настоящите клиенти ще се радват да видят лично с кого разговарят всеки път по телефон или мейл,
Партньори
Подгответе решения, които да улеснят работния процес и обмен на данни между Вас и Вашите партньори. Възполвайте се от момента да направите подходяща презентация на широк кръг от колеги, с които ще осъществите личен контакт по време на туристическата борса.
вижте още Изработка на резервационна система за ТУРОПЕРАТОР
вижте още XML интеграция
Нюзлетър
Подгответе и планирайте поредица от уведомителни бюлетини с подходящи теми за посетителите на изложението. Разделете посланията по групи според интересите: настоящи клиенти, потенциални клиенти, настоящи партньори, потенциални партньори, медия и блогъри, организации и асоциации и др.
вижте още Елементи на email template
Промоции
Планирайте атрактивни предложение, валидни по време на изложението, за да насърчите действие от страна на колеги или потенциални/ настоящи клиенти.
Вижте още: Как да се възползвате от последния ден на изложението
Томбола
Практиката показва, че организирането на томбола може да допринесе за допълнително оживление на Вашия щанд и да привлече трафик в конкретни дни или часове. Ако смятате, че Вашата аудитория би се възползвала от подобни инициативи или че Вашите продукти/ услуги са подходящи и достъпни за подобни предложения, можете да помислите над реализирането на една подобна игра.
Онлайн решения за крайни клиенти (B2C решения)
Check List
Дизайн на щанд
Процесът на планиране и реализиране на щанд по дизайн изисква прецизно планиране и време за реализиране. Препоръчително е да работите със специализирана за целта фирма. Техният екип ще преработи Вашите идеи/ цели, ще се събрази с параметрите на резервираната изложбена площ и ще Ви генерира варианти на подходящи за целта решения. След поредица от ревизии и промени, заедно ще достигнете до финалния формат.
Обърнете внимание на следните елементи, които трябва да съобразите:
- фирмено лого
- акценти на продукти/ услуги - да са кратки, да привличат внимание и да се четат от разстояние
- да се дефинира място за излагане на принт материали
- планиране на пространство и движение на екипа и посетителите
- подредба на елементите на щанда спрямо предвидената площ
- използване на светлина/ осветление за акцент
- позициониране на визуални устройства (екрани)
- дефиниране на подходящо място за оформяне на кът за преговори
Вижте още: Как да привлечете повече посетители на щанда
Дизайн на рекламни материали
Подгответе печатни материали с акцент на продуктите/ услугите, с които вземате участие. Както и предвидете материали, които презентират дейността на фирмата като цяло, за да позволите на нови потенциални клиенти, които ще попаднат на Вашия щанд, да получат по-добра представа за Вашия бизнес.
Landing страница
Отделете темите, които са свързани с участието Ви на туристическото изложение в отделна целава страница/ микросайт. От една страна ще концентрирате вниманието на заинтересованите върху конкретно съдържание, а от друга страна няма да обърквате и разсейвате посетителите на основния сайт.
Актуализирайте периодично публикациите и информирайте бъдещите посетители относно прогреса на Вашите приготовления.
вижте още Елементи на лендинг страница
Презентация
Ако желаете да получите необходимото внимание от колеги или клиенти, подгответе презентация и ангажирайте зала. Раздайте подходящи за целта допълнителни материали и отделете време в края на сесията за въпроси/ отговори или разговор с членове на Вашия екип.
Екип
Запознайте Вашите колеги навреме с темите, с които ще участвате на изложението. Ако част от плана включва нов продукти/ услуги, постарайте се в детайл да отговорите на възникнали въпорси и неясноти. Подгответе реални примери и портфолио, за да бъдете допълнително по-убедителни.
Подберете в екипа тези, които са тясно специализирани в дадена тема, но и същевременно имат основни познания и известен опит във фирмата. Често това са и лицата, с които потенциалните и настоящите клиенти общуват, така че те ще знаят как да обработят подходящо един лийд или пък настоящите клиенти ще се радват да видят лично с кого разговарят всеки път по телефон или мейл,
Партньори
Подгответе решения, които да улеснят работния процес и обмен на данни между Вас и Вашите партньори. Възполвайте се от момента да направите подходяща презентация на широк кръг от колеги, с които ще осъществите личен контакт по време на туристическата борса.
вижте още Изработка на резервационна система за ТУРОПЕРАТОР
вижте още XML интеграция
Нюзлетър
Подгответе и планирайте поредица от уведомителни бюлетини с подходящи теми за посетителите на изложението. Разделете посланията по групи според интересите: настоящи клиенти, потенциални клиенти, настоящи партньори, потенциални партньори, медия и блогъри, организации и асоциации и др.
вижте още Елементи на email template
Промоции
Планирайте атрактивни предложение, валидни по време на изложението, за да насърчите действие от страна на колеги или потенциални/ настоящи клиенти.
Вижте още: Как да се възползвате от последния ден на изложението
Томбола
Практиката показва, че организирането на томбола може да допринесе за допълнително оживление на Вашия щанд и да привлече трафик в конкретни дни или часове. Ако смятате, че Вашата аудитория би се възползвала от подобни инициативи или че Вашите продукти/ услуги са подходящи и достъпни за подобни предложения, можете да помислите над реализирането на една подобна игра.
Онлайн решения за крайни клиенти (B2C решения)
- освежете визията на сайта
- добавете нови функционалности
- подгответе мобилна версия на сайта
- презентирайте старта на мобилни приложения за Android, iOS и Windows