10 начина да увеличите продажбите постъпващи от мобилни клиенти
10 начина да увеличите продажбите постъпващи от мобилни клиенти
Начало » 10 начина да увеличите продажбите постъпващи от мобилни клиенти
10 начина да увеличите продажбите постъпващи от мобилни клиенти
facebook    
Технологиите се развиват бързо и стават все по-достъпни за потребителите. Мобилните устройства с лекота се вписват в нашето ежедневие, а благодарение на мобилните апликации всеки може да моделира опциите и инсталира приложения, които да обслужват индивидуалните му потребности и интереси.

Предизвикателствата, пред което се изправя бизнесът днес, са:
  • да се адаптира малксимално бързо към променящите се навици на потребителя, ако желае да задържи настоящите клиенти
  • да привлече нови потенциални такива, които използват активно мобилни устройства
  • да бъде конкурентноспособен на пазара като инвестира в дигитални решения


Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android
Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs
За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас



1. Оптимизиране на цикъла на продажби

За да бъдат успешни кампаниите, които целят ръст в продажбите и увеличаване броя на потребителите, необходимо е да се направи предварителен план на продажбите. Той ще постави времеви рамки на различните инициативи, ще бъдат ясно посочени ролите на всеки един от екипа, както и подбрани предпочитани и доказано ефективни канали за реклама. Планът е съопроводен от постоянен процес на мониторинг, като се следят междинни резултати на всеки етап и се нанасят необходимите корекци с цел постигане на търсения ефект в полза на бизнеса.

2. Подбор на правилни онлайн рекламни канали

Към традиционните методи за реклама, проучете и добавете нови такива. Съгласувайте с облужващия ви IT екип сроковете за активиране и предвидете нововъведенията в маркетинг плана. Всеки един канал за комуникация с клиента трябва да бъде пречупен през примата и съгласуван с характеристиките на мобилното устройство

Pay per click реклама
Подгответе мобилна версия на сайта, за да може потребителя удобно да сърфира из съдържанието на сайта
Вижте още: Необходима ли е мобилна версия за Вашия сайт

Email кампания
Погрижете се подбраният от Вас email темлейт да бъде изработен така, че съдържанието да е ясно и четливо на екрана на мобилно устройство
Вижте още: 15 стъпки към успешна email кампания

Pop up банер
Тъй като потребителите често приемат този тип решения като натрапчиви и на моменти досадни, използвайте ги кампанийно, за кратък срок от време.
Вижте още: Pop up банер: За или Против

Push нотификации
Насърчете потребителите да изтеглят Вашето мобилно приложение и подчертайте комуникацията с тях, като ги адресирате периодично постреством push нотификации и провокирате активност от тяхна страна
Вижте още: Какво представлява push нотификация

Социални мрежи
Ако все още не сте, създайте профил в подходящи социални мрежи. Разучете опциите за т.нар "реклама с 0 лв разход" и разработете план за нейното изпълнение. Въпреки че на пръв поглед изглежда като инициатива без вложени реално пари, то ще е необходимо да впрегнете голяма доза усилия, постоянство и креативност от ваша страна. Докато придобиете нужните умения и създадете търсения ритъм, можете да се възползвате от платената реклама към избраната от Вас социална платформа.

3. Фактор Време
Потребителите, които пазаруват онлайн и още повече тези, които го правят "в движение", са много чувствителни по отношение на фактора време. За да вземат решение за покупка и тя да бъде реализирана в раките на няколко клика, необходимо е да сте подсигурили следните условия
>> Мобилен сайт
>> Мобилно приложение
>> Актуална база данни- мобината версия е в синхрон с промените в основния сайт
>> Възможност за запитване/резервация
>> Възможност за покупка и заплащане
>> Възможност за проследяване статуса на заявката/ резервацията
>>Алтернативни форми за контакт с Вашия екип (телефон, skype, viber и др)

4. Размерът на цената има значение
Насърчете продажбите като умело използвате стойностите на цената на Вашия продукт. Организирайте кампании с отстъпка за ранни записвания, last minute предложения и специални празнични оферти.
Можете да оформите отделна страница в сайта, в която периодично да публикувате промоционалните оферти. Или ако броят им е по-голям, можете да ги отделите в отделна целва страница (landing page). Така вниманието на потребителя ще бъде насочено към конкретните предложения и ще се повиши ефективността от вложените средства в рекламни кампании.

5. Персонализирани предложения
Добавете към Вашия сайт модул Клиенти (Client Login и адресирайте клиента с персонализирано предложение, с което например да възнаградите неговата лоялност към Вашите продукти и услуги.
Вижте още: Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти

6. Заложете на добро обслужване
Голяма част от предлаганите от Вас продукти са на Ваши партньори и присъстват в сайтовете на други фирми. Пред Вас стои предизвикателството да бедете предпочетени от клиента и с Вас той да реализира продажба. Критерий за добро обслужване днес е не само отзивчивостта и вниманието на Вашия екип при осъществяване на сделка с клиента. Тъй като потенциалният клиент е достигнал до Вас благодарение на виртуалното Ви присъствие, то той очаква последващите стъпки да са също така лесно осъществими онлайн (запитване и проверка на резервация, разпечатване на договор/ ваучер, заплащане онлайн чрез пос терминал, бързо обслужване при проследяване на етапи на плащане и др.)

7. Бъдете достъпни
Превърнете Вашия сайт от информационен каталог с добре подредена информация в онлайн магазин, който продава 24/7. Добавете алтернативни форми за връзка с Вашия екип - телефон, skype, viber, zopim chat и др.
Вижте още: Онлайн магазин за пътувания

8. Работа в екип
Запознайте Вашия екип с плана за продажби и още по-добре работете заедно при изготвянето на етапите и предложенията. Защото Вашите служители ежедневно комуникират с клиетите, могат да Ви насочат към създаването на интересни инициативи, да Ви ориентират в подбора на подходящия момент или пък да имат идеи за персонални предложения за редовните клиенти, които обслужват регулярно.

9. Откликвайте бързо на постъпилите заявки
Осигурете на Вашия екип необходимите дигитални решения, за да могат бързо и акуратно да обслужат постъпилото запитване:
>> Travel Office
>> Agent Login достъп до партньорски резервационни системи
>> Онлайн търсачка-калкулатор за извеждане на оферти

10. В крак с новостите
Бъдете иновативни и любознателни. Осигурете план за развитие на Вашия бизнес, следете иновации в туристическата индустрия, участвайте в презентационни семинари и демонстрации на дигитални решения. Периодично инвестирайте средства и се възползване в реално време от новите опции. Посещавайте курсове или четете публикации, които ще Ви запознаят с нововъведенията. Стремете към подобряване ефективността работния процес, като по този начин ще повишите продуктивността на Вашия екип, ще оптимизирате ресурсите и ще постигнете положителен ръст в продажбите.