Пропуснати ползи, ако нямате фирмен email темплейт

Случвало ли Ви се е да си зададете въпроса посредством кои методи комуникирате с клиента? Най-вероято сред посочените топ три отговори ще се открои употребата на електронна поща. Наистина голям обем от съобщения под формата на имейл ежедневно се разменят между различни участници в процеса на комуникация. Респективно, до сега не сте се замисляли над опцията да поддържате персонализиран фирмен email темплейт. Дали обаче не пропускате конкретни ползи?

Професионално отношение към оформлението на кореспонденцията
Темплейтът използва предварително зададен формат за структуриране на съдържанието, който се прилага от всички участници в екипа ви.

Разширява разпознаваемостта на фирмения бранд
Присъствието на фирмено лого, дизайн на темплейта в унисон с цветовете на основния фирмен сайт, позволяват бързо разпознаване на Вашата търговска марка.

Разпространение на послание
В зависимост от това, с какво се характеризира групата, към която се изпраща имейла, може да се създадат имейл темплейти с послание, информация за нов продукт, предстоящо събитие, продукт в акция и др.

Често повтарящи се съобщения
Можете да предвидите email темплейти, които съдържат очакван отговор или потвърждение. За допълнително улеснение, този темплейт може да се зададе така, че да бъде изпращан автоматично (напр. email темплейт, който потвърждава успешно плащане през онлайн пос терминал)

Фирмени цели
Посредством добре планиран и генериран според таргет групата email темплейт, можете да постигнете повишаване на резултатите, които сте си поставили с цел постигане на планираните краткосрочни и дългосрочни фирмените цели.

Не забравяйте - препоръчително е Вашият email адрес да завършва на @вашият домейн , за да може клиентът бързо да се ориентира и да потърси Вашата уебстраница в интернет



Допълнителна информация:
Push нотификации или email маркетинг кампания
15 стъпки към успешна email кампания
Елементи на email template