Как да увеличите продажбите с push notifications
Как да увеличите продажбите с push notifications
Начало » Как да увеличите продажбите с push notifications
Как да увеличите продажбите с push notifications
facebook    
Оферта: Неограничен брой Push известия за Вашето мобилно приложение (Android/iOS)

Потребителят, който е изтеглил вашето мобилно приложение, най-вероятно добре познава вашите прдукти или е инсталирал апликацията по препоръка на приятел. Практиката до момента сочи, че една от мотивиращите причини за изтегляне на мобилната апликация, е възможността за периодично осведомяване относно специални предложения, отстъпки и last minute oферти

Вижте повече тук: 10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение

Свържете се с нашия екип на тел: 02 980 18 30 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А

Ако желаете вашият бизнес да е в крак с тенденциите в дигиталния маркетинг, то е време да обърнете внимание на следващия етап от вашия план за инвестиране в е-решения и да пристъпите към израборка на мобилно приложение. Мобилните апликации набират популярност сред потребителите и са особено ценени, ако освен информация позволяват и възможност за интеракция.


Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android
Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs
За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас


Една от опциите, която е високо ценена както от потребителите, така и от бизнеса, е възможността за получаване/ изпращане на push нотификации. Те се явяват подходящ инструмент, които подобрява комуникацията с потенциалния клиент, достигат бързо до него (на екрана на мобилното устройство) в реално време и се отличават с висок процент на откликване (т.е съобщението е отворено и потребителят е отведен към желаното съдържание посредством заложения линк-препратка)

Вижте повече тук: Какво представлява push нотификация

Предизвикателството пред бизнеса при изготвянето на кампания с push отификации е да подбере правилната комбинация от следните ключови елементи:

  • конкурентен продукт (специално предложение, отстъпка, last minute оферта)
  • добре структурирано послание на push нотификация
  • подходящ момент на изпращане
  • ритъм и цикличност на кампанията
  • мониторинг на поведението на потребителите

Използвайте максимално предимствата на технологиите в полза на вашия бизнес. Ако се стермите към ръст в продажбите и развите, дейността ви има много по-голям потенциал, ако е базирана онлайн. Или с други думи не е необходимо да докарате клиента физически до вас-обслужвате го онлайн, независимо от неговата локация.

Бъдете водещия фактор в преговорите онлайн. Подберете подходящ линк, който да отведе на конкретна целева страница потенциалния клиент. Вашият сайт трябва да поддържа опции, които да позволят на клиента да завърши желаната транзакция (продажба чрез залащане през пос терминал, запитване чрез попълване на резервационна форма, споделяне в социалните мрежи чрез съответните бутони и др)

При вземане на финално решение клиентът може да има въпроси или да потърси вашето съдействие при изясняването на важни детайли, за това вашият екип трябва да бъде на разположение. Посочете ясно по какъв начин могат да се свържат с вас и предложете повече от една алтербативи- по телефон, скайп, вайбър, email и т.н

Допълнителна информация:
Често задавани въпроси относно редизайн на сайт

VPOS терминал - катализатор на продажби