Блог

Ако сте фирма, която все още няма сайт, подбрахме за Вас 40 причини, които може би ще променят Вашата нагласа
Прочети повече
Време е да сложите край на хаотичните действия свързани с привличането или задържането на един клиент, за да можете да осигурите стабилен и постоянен приход, да инвестирате в разширяване на бизнеса чрез разнообразяване на портфолиото с продукти/услуги и чрез градене на бъдещи партньорства в страната и чужбина.
Прочети повече
Крие ли риск влагането на усилия и средства в граденето на фирмен бранд ексклузивно върху една "Земя под наем"?
Прочети повече
Кратък и доказан от практиката списък кога да използвате Google AdWords PPC реклама и кои условия да коригирате преди да стартирате рекламна кампания
Прочети повече
Преди да стартирате кампания с push нотификации, информирайте се в детайл относно как да избегнете често срещаните грешки
Прочети повече
Как мобилните решения могат да помогнат на управителите на ресторанти да оптимизират фирмените ресурси и да предложат модерен подход в обслужването на клиентите
Прочети повече
Възможностите за промотиране на ресторанта днес са много. Към тях можем да добавим дигиталните решения, които набират все по-голяма популярност
Прочети повече
Има ли еднозначен отговор и кой може да ви насочи в най-добрите практики
Прочети повече
Има един особен вид връзка, която много фирми пропускат да индентифицират
Прочети повече
Вижте кои са най-често срещаните грешки при създаването на целева страница, за да можете да ги избегнете на по-ранен етап
Прочети повече
Чрез push нотификациите ангажирате потребителя с вашата апликация, задържате вниманието му с подходящи предложения, давате му възможност за достъп до индивидуални предложения
Прочети повече
Основната идея при създаване на целева страница (landing page) е да превърне потенциалния клиент в купувач.
Прочети повече