Предизвикателствата, пред които се изправя днес един собственик или управител на ресторант, стават все повече на брой. Динамиката на работния ден включва грижа в решаване на ежедневни оперативни въпрси, планиране и разпределяне на финансови средства, срещи с доставчици и управление на персонал. Към тези служебни ангажименти добавете и още един - маркетиране на ресторанта, който също изисква да му бъде отделено време и внимание.
Възможностите за промотиране на ресторанта днес са много и оптималният избор се свежда до подбора на този формат, който се докаже финансово изгоден и максимално ефективен, с възможност за проследяване и генериране на обратната връзка с клиента.
Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип
проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android и
проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за iOS
Разгледайте нашите оферти за
Изработка на мобилна апликация за Android и
Изработка на мобилна апликация за iOs
За изработка на
Android / iOs приложение изпратете ни
запитване или се
свържете с нас
Какви са предимствата за един ресторант от изработката на мобилното приложение и употребата на push нотификации ?
Време, пари, стока и персонал - правилното управление на изброените ресурси е критичен фактор за оцеляване на биснеса и отбелязване на печалба в края на месеца. С помоща на мобилно приложение можете да запълните слабите часове на деня (изпратете push съобщения с покана за happy hour) или седмицата (предолжете мини бутилка с вино за всяка резервация в понеделник вечер), да оборотирате правилно наличната стока (в случай, че имате налични много бутгер кюфтета, подгответе push нотификация с бургер меню - едно чудесно предложение за бърз обяд по време на кратка офис почивка), ангажирайте кухненския персонал с активизиране на поръчки за доставка по домовете/ офиса и др. Приложенията са много и лесно се вписват в мсията на всеки тип заведение.
- Директен канал за комуникация с клиента
Мобилните приложения са се доказали успешно като дигитално решение, което предоставя възможност за доректна комуникация с клиента
Вижте още: 10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение
- Оптимизиране на маркетингов бюджет
Печатните рекламни материали често са неглижирани от получателите, входовете на жилищните сгради са с ограничен достъп, а офис служителите не желаят да бъде прекъсван работния процес от нежелани посещения или пък се дразнят от поредната брошура пъхната под вратата.
Използвайте маркетинговия бюджет разумно. Инвестирайте в разработката на мобилна апликация и таргетирайте потенциалните клиенти с промоционални оферти, доставени до екрана на техния мобилен телефон чрез опцията за изпращане на push нотификация.
Вижте още: Как да увеличите продажбите с push notifications
- Контрол над динамиката на предложенията
Какви предложения и колко често ще ги изпращате решавате вие, според поставените бизнес цели и характера на вашата дейност. Push нотификациите позволяват да предизвикате интерес както в дългосрочен (напр. в началото на работната седмица изпратете седмично обедно меню), така и в краткосрочен период (обявете в ранния следобед напитките, които са на специална цена по време на happy hour).
Вижте още: 10 фактора за успешна кампания с push notifications
- Възнаграждаване на лоялни клиенти
Програмата за лоялен клиент може да приеме дигитален формат. По този начин можете не само да разширите аудиторията от посетители на вашето заведение, но и да персонализирате вашите предложения спрямо предпочитанията на вашия гост.
- Една стъпка по-напред от конкуренцията
Демонстрирайте модерно мислене пред вашите клиенти и конкуренти. Осигурете на вашия бизнес устойчиво развитие чрез имплементиране на дигитални решения.
Вижте още:
20 примерни приложения на push нотификации за ресторант
Има ли подходящ момент за изпращане на push нотификация