Приложение на push нотификации при дигитален маркетинг на хотел
Приложение на push нотификации при дигитален маркетинг на хотел
|
![]() |
Начало »
Приложение на push нотификации при дигитален маркетинг на хотел
![]()
Контролен панел за изпращане на PUSH Известия
СПЕЦИАЛНА ОФЕРТА: Дали мобилната апликация може да помогне на хотела да привлече повече гости? Отговорът категорично е "ДА". Но за да бъде максимално полезно едно приложение за крайния потребител, условието е да активирате възможността за изпращане на Push нотификации Научете повече:Какво представлява push нотификация Ето и няколко приложения на Push нотификациите, които ще допринесат за подобряване качеството на обслужване на Вашия гост и ще оставят положително впечатление Преди резервация Използвайте Push съобщенията, за да информирате Вашите бъдещи гости за промоции, специални оферти, last minute предложения, нови услуги и др. Вижте още: Как да увеличите продажбите с push notifications След резервация Известете потребителя с Push нотификация за промяната на статуса на запитването (потвърдена резервация, промяна в дата, промяна в стойност на избрания пакет и т.н) и го приканете да извърши желано от Вас действие (напр. да премине към плащане на депозит, на цяла сума; да предложи алтернативни дати на престой, ако няма налично настаняване за желания период; да попълни данни на другите гости към резервацията и т.н) При настаняване Можете да напомните отговорите на някои от често срещаните въпроси на Вашите гости, като напр: часове на хранене (закуска, обяд, вечеря), условия за ползване на басейн, парола за достъп до безжичен интернет и т.н По време на престой Можете да запознаете гостите с наличните допълнителни услуги и промоции на територията на хотела или предложения на доставчици на други услуги, с които работите на партньорски прицип (ски екипировка, достъп до голф или тенис игрища, наем на ATV и др) Промо оферти за изработка на мобилни приложения за хотел Пакет СТАРТ Пакет СТАНДАРТ При освобождаване на стаята Удобен момент да поканите Вашите гости да попълнят кратка анкетна карта, която да отрази впечатленията от престоя им във Вашия обект Обратна връзка с клиента Ако сте склонни да организирате допълнителни маркетингови инициативи, мобилното приложение може да бъде умело използвано за приканване за участие в игри, томболи, конкурси със снимка или пътепис и т.н Прочетете още: Има ли подходящ момент за изпращане на push нотификация
Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android и проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за iOS Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас
|
![]() |
||||
![]() |
Всички текстове и изображения в този сайт са под закрила на ЗАПСП. Използването, копирането и публикуването на част или цялото съдържание на сайта е забранено. |
![]() |