40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II
Начало » 40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II
40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част II
Продължение на: 40 причини защо Вашият бизнес се нуждае от професионален уеб сайт - част I

Изработка на туристически сайт-Пакет Базов | Изработка на туристически сайт-Стандартен пакет | Изработка на туристически сайт-Разширен пакет | Форма за онлайн запитване |

21. Поддръжка и обслужване

Вашите клиенти могат по всяко време да посетят фирмения сайт и да потърсят необходимата информация относно актуалност на услугата или начин на употреба на даден продукт. За да организирате още по-достъпно често срещаните проблеми и решения, създайте секция с често задавани въпроси (FAQ), за да направите съдържанието бързо откриваемо и лесно за четене.

22. Партньорство с рефериране

Като допъление към действията, които предприемате за SEO оптимизация на Вашия сайт, можете да добавите възможността за размяна на линкове с подходящи сайтове. Както и можете да получите допълнителен трафик, ако Ваша публикация е споделена на друг сайт и са поставени координати към оригиналния източник.

23. Партньорство на b2b принцип

Вашият сайт се превръща във виртуална витрина, на която сте изложили продукти и услуги, достъпни не само за крайния клиент, но и за Ваши партньори. Можете да надградите сайта, като добавите платформа за агенти, като достъпът до информацията и комуникацията с агента се ограничава посредством потребителско име и парола.

Вижте още:
Изработка на туристическа резервационна система
Agent Login
XML интеграция

24. Доверие в клиента

Ще спечелите доверието на клиента, първо като му направите добро впечатление с красив и добре поддържан сайт. Ясно, но не натрапчиво, позиционирайте бутон с информация за Вашата дейност, подкрепете със снимки или прикачени файлове на сертификати и лицензи, които удостоверяват Вашата дейност и не на псоледно място направете ясни и бързо достъпни координатите за контакт с Вас (адрес, телефон, скайп, email адрес, бутони на профили в социални медии)

25. Доверие в партньорите

Изградите ли силен сайт, ще бъдете забелязани от настоящи и потенциални бизнес партньори. Бързо и лесно ще обменяте оферти на b2b принцип. С участие в местни и международни туристически изложения ще затвърдите разпознаваемостта на Вашия бранд с онлайн присъствието в мрежата.

26. Подсилва ефект от реклама

Наличието на уеб сайт ще Ви даде възможност да увеличите продажбите в следствие на реклама. Също така ще проследите ефекта от участие в определени рекламни канали. Дори да не може клиентът да закупи директно продукта онлан, постъпилите запитвания могат да бъдат допълнително и адекватно обработени.

Вижте още:
Кога да (не) прилагате Google Ads PPC реклама
Оферта за управление на Google Ads реклама

27. Възможност за развитие

Следете тенденциете в развитието на е-решенията и ги имплементирайте в подходящ момент за целите на Вашия бизнес. Освен че ще оптимизирате дейността на Вашия екип, ще подобрите комуникацията с крайните клиенти и фирмени партньори, ще се възползвате от доказаните предимства, които предотавят дигиталните решения.

28. Отразява промяна

Синхронизирайте промените в развитието на фирмената дейност с реализирането на подобрения в текущия сайт, за да можете да се възползвате максимално от функционалностите и да не възпрепятватвате разботното ежедневие.

Вижте още:
FAQ: Редизайн на уебсайт
Обновяване на туристически сайт

29. Генериране на постоянна аудитория

Поставете модул, който позволява на потребителите да се запишат за Вашия бюлетин. Подредете желаещите в подходящи папки по интереси. Периодично организирайте email кампании, с които да информирате за нови продукти или услуги, как правилно да използват или поддържат закупения продукт, идеи за приложение на продукта и др.

Вижте още:
15 стъпки към успешна email кампания

30. Статистика

Вашият сайт може да послужи като основа за събиране на статистически данни. Въз основа на показателите, можете да индентифицирате висок или слад интерес към даден продукт, да прогнозирате търсене и да планирате нов продукт, да проследите популярност по традиционни показатели: възраст, локация, пол , да проследите ефективнос от рекламни кампани, игри и т.н

31. Реализиране на предварителни продажби

С помоща на Вашия сайт можете да организирате акция за генериране на предварителни продажби, след което да ги изпълните в предвидения срок.

32. Прогнозиране на допълнителни продажби

В случай, че Вашият сайт поддържа клиентски профил, Вие можете да наблюдавате поведението и предпочитанията на даден клиент. Съответно да го информирате за други подобни продукти, да му предложите допълващи услуги.

33. Мобилна версия

След като вече имате сайт, ще трябва да помислите за следващата стъпка. А именно за изработка на мобилна версия, защото:
  • голям процент от онлайн пазаруването се инициира от мобилни устройства
  • удобство за крайния клиент, защото информацията е достъпна в движение
  • потребителите очакват , че имате мобилен сайт, който по-лесно се навигира през телефона
  • ще отимизирате трафика от мобилни устройства и ще превърнете посещенията в продажби

Вижте още:
Мобилна версия на сайт
Промо оферта за изработка на мобилна версия на туристически сайт

34. Мобилно приложение

Мобините апликации са очаквано продължение на Вашите инвестиции в дигитални решения, защото:
  • това е естествения ход на стъпките в реализирането на мобилната стратегия за Вашия бизнес
  • преставляват популярен и доказано най-ефективен при правилна употреба канал за комуникация
  • позволяват на потребителя да демонстрира лоялност към Вашата търговска марка

Вижте още:
Необходимо ли е мобилно приложение (mobile app) за Вашия сайт?
FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)

35. Конкурентноспособост

Дори да сте малка фирма и полагате усилия да обслужите качествано Вашите клиенти, постарайте се Вашият сайт да рефлектира и излъчва уверенноста във Вашите възможности. Следете как се развиват сайтовете на Вашите преки конкуренти и се старайте да спазвате техния ритъм на подобрения. А ако сте по-смели, Вие можете да диктувате тенденциите.

36. Разумна инвестиция

Изработката на сайт често се асоциира с инвестиция на голяма сума пари. Решенията пред Вас са две - от една страна успеете да разбиете проекта на няколко етапа, така че да понесете по-леко финансовото натоварване. От друга страна да придобиете навика да разработите план за развитие на сайта и периодично да поръчвате подобрения, за да не се натрупват наведнъж.

Вижте още:
Инвестиране в дигитални решения: кога и защо (част I)
Инвестиране в дигитални решения: кога и защо (част II)

37. Спестява пари

Наличието на сайт ще Ви спести средства, защото ще намалите количеството на печатната реклама и разходите по нейното дистрибутиране. Друг е въпроса, че потребителите все повече игнорират съдържанието във формат на брошура или флайер. Това се дължи на удобството на интернет търсачките и новите потребителски навици, които са придобили. Щом им е необходимо нещо, просто ще го потърсат в мрежата и ще получат актуални към момента предложения.

38. Поле за изява

Вашият сайт е виртуално пространство за изява. А ако имате талант да пишете статии или да споделяте по увлекателен начин истории, сайтът е подходящ инструмент за ангажиране на вниманието на виртуалната аудитория. Допълнителен акцент към съдържанието можете да псотигнете с различни шрифтове и цветове. А към текстовете можете да добавяте снимки, видео, таблици, препратки към други статии и т.н

39. Допълнителен доход

В случай, че Вашият сайт отговаря на желаните условия, можете да вземете участие в афилиейт програми и да развиете перо за допълнителен доход.

40. Нов прочит на препоръка "от уста на уста"

Социалните мрежи дават възможност препоръката "от уста на уста" да придобие нов смисъл и още по-голям обхват на аудитория (за разлика от физическото измерение). Но как ще стане това, ако нямате сайт, който да бъде цитиран или линк към лщбопитна/полезна статия, който да бъде споделен?

Все още не сте убедени, че Ви е необходим сайт?

Оперирайки основно офлайн ограничавате достъпа на клиента ди възможността за връзка с Вас в рамките на работното време. Както Вие, така и Вашите потенциални клиенти пропускате да се възползвате от удобството на онлайн продажбите. Губите приходи, защото най-вероятно голяма част от онлайн потока от потребители се насочва към сайтовете на Ваши конкуренти. Макар да имате самочувствие, че сте най-добрите в съответната сфера, забавяте и възпрепятствате потенциала да разгърнете Вашата дейност, да се развивате и да растете като фирма.

И не на последно място - в наши дни потребителите очакват да имате уеб сайт.