
Колко често можете да правите промени по сайта
Пускане на сайт онлайн не приключва проекта. Онлайн присъствеие..
Някои промени искат повече средства, други - повече време, трети и двете, за това е хубаво да се поддържа списък и да се прави план. Промените се случват поетапно, без да натоварват бюджета или да фрустрират потребители и служители
Мониториране и периодична оценка
Повечето одити включват технически компонент, ще се съсредоточите върху ефективността на дизайна, съдържанието и потребителското изживяване на вашия уебсайт.
Стремите се да се уверите, че предоставяте на посетителите възможно най-доброто изживяване на вашия сайт. Така че ще бъде по-вероятно да се превърнат в клиенти.
Обновяване на съдържание
Уверете се, че вашите клиенти могат да намерят това, от което се нуждаят, и да не бъдат объркани от остаряла информация.
Изведсете акценти на начална страница, кръстосайте съдържание, последно разглеждани или подобни
SEO оптимизация
Google е създаден с цел да помогне на хората да намерят това, което търсят. За да върши тази работа добре, иска да изпрати търсещите потребители към най-надеждния източник на информация. Като поддържате активно сайта си, вие ще помогнете на Google и други търсачки да разпознаят, че уебсайтът ви е един от тези надеждни източници.
Актуализация на информация за контакт
Добавяне на карта, вайбър, чат опция, форми за контакт, нюз летър записване
Колко често можете да правите промени в сайта?
Спешност
Създавайте елементи за действие и ги поставяйте в календара си
Можете да поправите малки неща веднага. Но правенето на нови снимки или пренаписването на текст може да отнеме малко повече време. Не забравяйте, че месечната ви проверка е там, за да ви покаже как се справя вашият сайт и не е нужно да правите промените си наведнъж. Отбележете всички по-големи промени, които искате да направите, и ги насрочете в календара на съдържанието
Инициирано от идеи
Вдъхновени от новости в отрасъла
Оценете цялостната си маркетингова стратегия
Вашият уебсайт е част от вашата марка и маркетингова стратегия. По време на годишната си проверка не забравяйте да вземете предвид всички промени, през които сте преминали през последната година. Вашият уебсайт все още ли отразява вашия бизнес и вашите цели? Вашето съдържание съобразено ли е с вашия маркетингов план? Ако не, време е да планирате промените си за следващата година.
Вместо заключение
Ако отрасълът е силно конкурентен, промените могат да бъдат инициирани по необходимост, за да можете да запазите позиция и пазарен дял.
Може да са в резултат на разрастване на дейност, на нови партньори и обмен на информация с тях
Поддръжката винаги ще бъде част от всяка област на вашия бизнес. Вашият уебсайт не е изключение. Като правите редовни одити на уебсайтове, можете да изградите наистина полезен ресурс за вашите клиенти и все още да имате достатъчно време, за да управлявате бизнеса си.
Ако все още не сте го направили, дано сме успели да ви убедим. Превърнете поддържането на уебсайта си в навик и няма по-добър момент да започнете от днес!
Някои промени искат повече средства, други - повече време, трети и двете, за това е хубаво да се поддържа списък и да се прави план. Промените се случват поетапно, без да натоварват бюджета или да фрустрират потребители и служители
Мониториране и периодична оценка
Повечето одити включват технически компонент, ще се съсредоточите върху ефективността на дизайна, съдържанието и потребителското изживяване на вашия уебсайт.
Стремите се да се уверите, че предоставяте на посетителите възможно най-доброто изживяване на вашия сайт. Така че ще бъде по-вероятно да се превърнат в клиенти.
Обновяване на съдържание
Уверете се, че вашите клиенти могат да намерят това, от което се нуждаят, и да не бъдат объркани от остаряла информация.
Изведсете акценти на начална страница, кръстосайте съдържание, последно разглеждани или подобни
SEO оптимизация
Google е създаден с цел да помогне на хората да намерят това, което търсят. За да върши тази работа добре, иска да изпрати търсещите потребители към най-надеждния източник на информация. Като поддържате активно сайта си, вие ще помогнете на Google и други търсачки да разпознаят, че уебсайтът ви е един от тези надеждни източници.
Актуализация на информация за контакт
Добавяне на карта, вайбър, чат опция, форми за контакт, нюз летър записване
Колко често можете да правите промени в сайта?
Спешност
Създавайте елементи за действие и ги поставяйте в календара си
Можете да поправите малки неща веднага. Но правенето на нови снимки или пренаписването на текст може да отнеме малко повече време. Не забравяйте, че месечната ви проверка е там, за да ви покаже как се справя вашият сайт и не е нужно да правите промените си наведнъж. Отбележете всички по-големи промени, които искате да направите, и ги насрочете в календара на съдържанието
Инициирано от идеи
Вдъхновени от новости в отрасъла
Оценете цялостната си маркетингова стратегия
Вашият уебсайт е част от вашата марка и маркетингова стратегия. По време на годишната си проверка не забравяйте да вземете предвид всички промени, през които сте преминали през последната година. Вашият уебсайт все още ли отразява вашия бизнес и вашите цели? Вашето съдържание съобразено ли е с вашия маркетингов план? Ако не, време е да планирате промените си за следващата година.
Вместо заключение
Ако отрасълът е силно конкурентен, промените могат да бъдат инициирани по необходимост, за да можете да запазите позиция и пазарен дял.
Може да са в резултат на разрастване на дейност, на нови партньори и обмен на информация с тях
Поддръжката винаги ще бъде част от всяка област на вашия бизнес. Вашият уебсайт не е изключение. Като правите редовни одити на уебсайтове, можете да изградите наистина полезен ресурс за вашите клиенти и все още да имате достатъчно време, за да управлявате бизнеса си.
Ако все още не сте го направили, дано сме успели да ви убедим. Превърнете поддържането на уебсайта си в навик и няма по-добър момент да започнете от днес!