Увеличете директните продажби през сайта на хотела
Увеличете директните продажби през сайта на хотела
Начало » Увеличете директните продажби през сайта на хотела
Увеличете директните продажби през сайта на хотела
Свържете се с нашия екип на тел: 0895 040 353 или 0899 936 282
Заповядайте на среща в нашия офис с адрес: гр.София 1000, ул Гладстон 32, офис 6А

Контролен панел за изпращане на PUSH Известия

1. Актуализирайте визията на сайта
Така като периодично реновирате фоайето на вашия хотел, сменяте мебелите в лобито или променяте интериорния дизайн на стаите за гости, със същото внимание и грижа трябва да се отнесете към вашия сайт. Защото именно на страниците на вашия сайт се осъществява първата среща с вашия потенциален клиент и начина, по който успеете да поднесете вашия продукт е от значение дали ще има сделка, а именно дали клиентът ще закупи настаняване във вашия обект.

Обърнете се към графичен дизайнер, който ще изготви визия съобразно вашата дейност, особеност и индивидуалност на предлагания продукт, таргетиран пазар и др. параметри (вижте повече на Графичен дизайн

2. Оптимизирайте презентацията на вашия продукт
Съвсем естествено, вие и вашия екип най-добре познавате управлявания от вас обект и текстовете, с които ще го презентирате в сайта е най- добре, ако бъдат написани от вас. Но е възможно писането на текстове да не ви се отдава. Или поне не в този атрактивен и завладяващ стил, ако е написано от професионалисти, които са ангажирани с такъв тип дейност. Решението е да делегирате създаването на презентационните текстове на друг, но нека процесът да е под пряк ваш контрол, за да отговаря описанието на вашата мисия.

Разгледайте тук : Пакети за изработка на сайт за хотел

Освен с думи, вашия обект присъства в сайта и с поредица от снимки. Ако разполагате с качествен снимков материял, обсъдете с вашия IT екип, който обслужва сайта ви, и заедно подберете най-добрия технологичен подход за визуализиране на снимките, така че тяхното качество да се подчертае. Атрактивните фотографии, детайлните снимкови галерии позволяват на потребителя предварително да се запознае с избрания хотел, стимулира го да закупи допълнителна услуга (спа център, локална екскурзия, наем на ски екипировка и др.), да посети ресторанта или лоби бара и т.н

3. CMS
Най-ценният ресурс при вземане на решение е наличието на актуална информация. За това забравете за статичните сайтове и потърсете административна платформа, която да ви позволява да актуализирате свободно и по всяко време данните във вашия сайт. Проучете платформи, които са подходящи за вашия бизнес, защото те ще имат модули, които са въздадени да обслужат най-добре естеството на вашата дейност. Можете да изберете готови решения, но обмислете възможността да вградите платформа, зад която стои екип с опит, техническо обслужване и опции за конфигуриране на индивидуални решения.

Научете повече Какво е динамичен сайт

4. Добавете нови функционалности
Едно от големите предизвикателства пред всеки бизнес днес е не само да има уеб присъствие, а да направи така, че уебсайтът да генерира реални приходи. Сайтовете днес са онлайн магазини, които работят 24/7 и могат да обслужват локални и международни пазари. Потребителите днес освен актуална и добре структурирана информация желаят да могат сами да конфигурират търсения продукт/услуга и са готови да завършат цикъла на покупка със заплащане онлайн.

Допълнителна информация :
Интегриране на калкулатор за туристически услуги
Reservation Check - Проверка на резервация
Интегриране на онлайн разплащане в интернет сайт

5. Езикови версии
Всеки пазар, към който таргетирате вашите усилия, има своите особености и индивидуалност. За това е препоръчително да създадете отделни езикови версии, като по този начин ще имате контрол над съдържанието, ще можете да модулирате промоционалните пакети и кампании спрямо даден пазар (напр. промо пакети за национални празници)

За да избегнете непредвидени недоразумения или пък за да не изгубите клиент заради неясен превод, не разчитайте на инструментите за автоматичен превод. Обърнете се към услугите на професионален преводач, който е запознат с културата на съответния пазар и не само ще преведе текста, а ще го поднесе в стил, най-близък до този на потенциалния клиент.


6. Мобилна версия на сайт за хотел
Мобилната версия създава удобство за потребителя при разглеждане на съдържанието на вашия сайт през мобилно устройство (смарт телефон или таблет). При употреба на подходящи модули, мобилната версия може да стимулира ръст на продажби през мобилно устройство.

Допълнителна информация :
Мобилна версия за Вашия сайт
Необходима ли е мобилна версия за Вашия сайт?
Предимствата на мобилен сайт
Responsive дизайн или отделна мобилна версия на сайта
13 причини да имате мобилен сайт

7. Мобилна апликация на сайт за хотел
Мобилната апликация може да бъде разглеждана като изключително ефективен подход за комуникация с редовните клиенти. Те имат възможност да изтеглят вашето приложение и то да бъде достъпно с един клик на икона върху екрана на техния телефон.

Мобилно приложение за хотел
Предимства на мобилното приложение за хотел


Запознайте се в детайл с реализираните от нашия екип проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за Android и проекти за изработка на мобилно приложение (mobile app) за iOS
Разгледайте нашите оферти за Изработка на мобилна апликация за Android и Изработка на мобилна апликация за iOs
За изработка на Android / iOs приложение изпратете ни запитване или се свържете с нас



Допълнителна информация :
FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)
Необходимо ли е мобилно приложение (mobile app) за Вашия сайт
Предимства на мобилното приложение
Приложение на мобилните апликации в туризма

8. SEO оптимизация
Често потребителите търсят решение в интернет и вземат решение избирайки между първите резултати, които търсачката изведе в отговор на зададените ключови думи. Тук е важно да обърнете внимание и да анализирате поведението на потребителя, да изготвите стратегия спрямо вашата конкуренция и да посветите време и усилия за оптимизиране на вашия сайт. В резултат ще подобрите вашето присъствие като позиция в търсачките, ще увеличите трафика от органични посетители и няма да губите потенциални продажби.

Запознайте се в детайл с оферта за оптимизация на сайт SEO 4 в 1

9. PPC реклама
След като сте направили промени по визията и функционалностите по сайта, време е да таргетирате целенасочено пазара. За целта подходяща е платената реклама. Предварително дефинирайте продуктите, които ще рекламирате. Планирайте и дистрибутирайте прецизно заделения бюджет. От ключово значение е да проследите ефективността на кампаниите, както и на рекламните канали, за да знаете в бъдеще как да процедирате и къде да инвестирате.

10. Присъствие в социални мрежи
Поддържането на профили в социалните мрежи дава възможност за неформално общуване с потребителите и потенциалните клиенти. Активността може да включва: публикуване на снимки на обекта към даден момент, организиране на игри и конкурси, насърчаване на споделяне на снимки от личния архив тези, които вече са посетили хотела и др.

11. Мнение на потребители
Важен, но често пренебрегван модул, който може да допринесе към актуалността на хотелския сайт. Мненията на клиенти могат да обогатят описанието на вашия обект, както и благодарение на тяхната гледна точка да откриете още дейности и възможности, които са ви убягвали до момента. Положителните коментари насърчават повече продажби и улесняват потенциалния клиент при вземане на решение (особено важно за тези, които за първи път ще посетят дадена дестинация или нов хотел)

Статии от нашия блог:
Предимствата на генерирано от потребителите съдържание
На фокус: Потребителят от ново поколение