Как да промотирате безплатно Вашето мобилно приложение
1. Екип
Тъй като Вашите служители контактуват директно с утвърдени клиенти или потенциални такива, насърчете ги в процеса на комуникация да приканват към инасталиране на мобилната апликация. Също така могат да записват кой потребители ползват мобилни телефони с друга операционна система, да се систематизират техните имена и координати за контакт (email). С натрупването на определен брой потенциални ползватели, ще имате готовност да пристъпите към изработката на съитветното приложение. Както и ще разполагате с актуални email адреси, към които ще изпратите персонализиран бюлетин (веднъж ще оповестите бъдещата дата на стартиране на приложението, след което ще последва още един email в деня на активиране)
Вижте още
10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение
Отделете време и обсъдете с Вашия екип кои са предимствата на Вашата апликация, кои функционалности придават допълнителна стойност и удобство за клиента. Проследете възникналите въпроси от страна на потребителите, зашото може би точно в тях се крие идея за подобрение или опция, които да добавите в бъдеще.
2. Сайт
Положили сте усилия за поддържане на съвременна визия, вложили сте средства в редизайн и технически подобрения, погрижили сте се да постигнете желаната позиция чрез оптимизация за търсещи машини. Съвсем естествено голяма част от трафика на посетители да се пада на тези, които разглеждат деск топ версията на фирмения сайт. Използвайте потенцияла, с който разполагате, да направите тези потребители вярни на Вашата търговска марка, като ги приканите да инсталират Вашата апликация. Вашите продукти ще станат достъпни с докосването на екрана на мобилното устройство, на разположение в движение и по всяко време на денонощието.
Вижте още
Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
3. Мобилен сайт
Мобилното приложение е естествена и очаквана стъпка във Вашата дигитална еволюция с доказани предимства и удобства за крайния клиент.
Вижте още
Предимства на мобилното приложение
FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)
4. Блог
Още една възможност да ви се отблагорят вложените усилия в поддържането на блог с актуални теми. Подготвте публикации, които са свързани с мобилното приложение. За допълнително вдъхновение можете да направите следното
а) напишете на чернова всички акценти, които ви се струват важни
б) обърнете се към колегите да направят същото (така ше обогатите идеите за съдържание на статиите)
в) вслушайте се в често задаваните въпроси от страна на потребителите и оформете вашите отговори в писмен вид
Вижте още
15 причини защо ви е нужен блог за Вашия бизнес
5. Email кампания/ Email темплейт/ подпис
Улисани в работното ежедневие, възможно е да пропуснете тази възможност. За това се опитайте да се превърне в рутина поставянето nа линк-препратка в текста на бюлетина към съответния магазин за приложения или още по-подходящ е линк към специално дедикирана за целта целева страница (landing page). Добавете лого/банер към дизайна на email темлейта, a към ежедневната комуникация с клиента нанесете промяна във Вашия подпис към email-a.
Вижте още
15 стъпки към успешна email кампания
6. FB страница
Тук можете да споделите публикациите от Вашия блог и да информирате Вашите facebook фенове за новостите около мобилните приложения. Подкрепете споделеното, като илкюстрирате функционалностите със снимки/ screen shot.
7. YouTube канал
Създайте кратки видеа, които ще обучат Вашите потребители как да се възползват максимално от опциите на Вашето мобилно приложение, как да ги активират, как да актуализират така че всички налични функционалности да са работещи и др.
8. QR код
За да използвате правилно QR код, трябва да сте запознати с неговите предимства и недостатъци. Ето няколко идеи, които можете да опитате:
а) QR код на витрина - ако Вашият офис разполага с витрина и вече сте позиционирали топ оферти, добавете QR код към вътрешна страница или отделна целева страница, която ще запознае потребителите с наличното мобилно приложение
б) QR код на врата на Вашия офис - добавете го към табелата с работно време
в) QR код към принт версия на Вашите оферти от сайта
г) QR код към бизнес визитка
Вижте още
QR код check list
9. Лендинг страница
Целевата страница трябва да бъде изработена така, че в центъра на дизайна, създаване на описание и структуриране на информация да бъде мобилнот приложение. Със сигурност вече сте придобили знания как се пишат SEO текстове, как се крустосват линкове и какво още е необходимо за да с епостигне оптимизация за търсещите машини - тук съшо можете да приложите Вашите познания. Не е необходимо да създавате отделна страница за всяко приложение, защото функционалностите са еднакви, и единствено се различават операционните системи, под които работят. Освен за стандартен деск топ компютър, подгответе целева страица и с мобилна версия.
Вижте още
Елементи на лендинг страница
SEO оптимизация на сайт
10. Бутони за споделяне на мобилната апликация
Улеснете споделянето в социалните мрежи, като поставите подходящите за целта бутони към всички страници в сайта, целевата страница или публикациите в блога, които са свързани с презентиране и промотиране на мобилното приложение.
Вижте още
Стратегии за популяризиране на мобилно приложение (mobile app) - част I
Стратегии за популяризиране на мобилно приложение (mobile app) - част II
Тъй като Вашите служители контактуват директно с утвърдени клиенти или потенциални такива, насърчете ги в процеса на комуникация да приканват към инасталиране на мобилната апликация. Също така могат да записват кой потребители ползват мобилни телефони с друга операционна система, да се систематизират техните имена и координати за контакт (email). С натрупването на определен брой потенциални ползватели, ще имате готовност да пристъпите към изработката на съитветното приложение. Както и ще разполагате с актуални email адреси, към които ще изпратите персонализиран бюлетин (веднъж ще оповестите бъдещата дата на стартиране на приложението, след което ще последва още един email в деня на активиране)
Вижте още
10 причини защо потребителите да изтеглят вашето мобилно приложение
Отделете време и обсъдете с Вашия екип кои са предимствата на Вашата апликация, кои функционалности придават допълнителна стойност и удобство за клиента. Проследете възникналите въпроси от страна на потребителите, зашото може би точно в тях се крие идея за подобрение или опция, които да добавите в бъдеще.
2. Сайт
Положили сте усилия за поддържане на съвременна визия, вложили сте средства в редизайн и технически подобрения, погрижили сте се да постигнете желаната позиция чрез оптимизация за търсещи машини. Съвсем естествено голяма част от трафика на посетители да се пада на тези, които разглеждат деск топ версията на фирмения сайт. Използвайте потенцияла, с който разполагате, да направите тези потребители вярни на Вашата търговска марка, като ги приканите да инсталират Вашата апликация. Вашите продукти ще станат достъпни с докосването на екрана на мобилното устройство, на разположение в движение и по всяко време на денонощието.
Вижте още
Мобилните приложения увеличават кръга от лояни клиенти
3. Мобилен сайт
Мобилното приложение е естествена и очаквана стъпка във Вашата дигитална еволюция с доказани предимства и удобства за крайния клиент.
Вижте още
Предимства на мобилното приложение
FAQ: Мобилна версия на сайт и/или Мобилно приложение (App)
4. Блог
Още една възможност да ви се отблагорят вложените усилия в поддържането на блог с актуални теми. Подготвте публикации, които са свързани с мобилното приложение. За допълнително вдъхновение можете да направите следното
а) напишете на чернова всички акценти, които ви се струват важни
б) обърнете се към колегите да направят същото (така ше обогатите идеите за съдържание на статиите)
в) вслушайте се в често задаваните въпроси от страна на потребителите и оформете вашите отговори в писмен вид
Вижте още
15 причини защо ви е нужен блог за Вашия бизнес
5. Email кампания/ Email темплейт/ подпис
Улисани в работното ежедневие, възможно е да пропуснете тази възможност. За това се опитайте да се превърне в рутина поставянето nа линк-препратка в текста на бюлетина към съответния магазин за приложения или още по-подходящ е линк към специално дедикирана за целта целева страница (landing page). Добавете лого/банер към дизайна на email темлейта, a към ежедневната комуникация с клиента нанесете промяна във Вашия подпис към email-a.
Вижте още
15 стъпки към успешна email кампания
6. FB страница
Тук можете да споделите публикациите от Вашия блог и да информирате Вашите facebook фенове за новостите около мобилните приложения. Подкрепете споделеното, като илкюстрирате функционалностите със снимки/ screen shot.
7. YouTube канал
Създайте кратки видеа, които ще обучат Вашите потребители как да се възползват максимално от опциите на Вашето мобилно приложение, как да ги активират, как да актуализират така че всички налични функционалности да са работещи и др.
8. QR код
За да използвате правилно QR код, трябва да сте запознати с неговите предимства и недостатъци. Ето няколко идеи, които можете да опитате:
а) QR код на витрина - ако Вашият офис разполага с витрина и вече сте позиционирали топ оферти, добавете QR код към вътрешна страница или отделна целева страница, която ще запознае потребителите с наличното мобилно приложение
б) QR код на врата на Вашия офис - добавете го към табелата с работно време
в) QR код към принт версия на Вашите оферти от сайта
г) QR код към бизнес визитка
Вижте още
QR код check list
9. Лендинг страница
Целевата страница трябва да бъде изработена така, че в центъра на дизайна, създаване на описание и структуриране на информация да бъде мобилнот приложение. Със сигурност вече сте придобили знания как се пишат SEO текстове, как се крустосват линкове и какво още е необходимо за да с епостигне оптимизация за търсещите машини - тук съшо можете да приложите Вашите познания. Не е необходимо да създавате отделна страница за всяко приложение, защото функционалностите са еднакви, и единствено се различават операционните системи, под които работят. Освен за стандартен деск топ компютър, подгответе целева страица и с мобилна версия.
Вижте още
Елементи на лендинг страница
SEO оптимизация на сайт
10. Бутони за споделяне на мобилната апликация
Улеснете споделянето в социалните мрежи, като поставите подходящите за целта бутони към всички страници в сайта, целевата страница или публикациите в блога, които са свързани с презентиране и промотиране на мобилното приложение.
Вижте още
Стратегии за популяризиране на мобилно приложение (mobile app) - част I
Стратегии за популяризиране на мобилно приложение (mobile app) - част II